مقالات

آرام کردن ذهن و افزایش نیروی انرژی زندگی و حیات در بدن

جسم درواقع ارتعاشی از انرژی در فرکانسی مشخص است و تمامی فرکانس‌هایش دارای جریان طبیعی مختص خود هستند و زمانی که ما در مورد چیزی به قضاوت می‌پردازیم (به‌جای مشاهده و بصیرت یافتن به آن چیز)، این قضاوت به شکل گره‌ای روحی یا فیزیکی -یا هر دو- و به‌صورت ساختاری سلولی در بدن ما ذخیره می‌گردد. روحیات و خلقیات ما عکس‌العملی به اندیشه‌ها و قضاوت‌های ما در مورد مردم و شرایط زندگی است. لذا ازآنجاکه اینان باعث تغییر ناهمگون در فرکانس‌های طبیعی می‌گردند، این افکار یا قضاوت‌های منفی به شکل یک نوع سنگینی یا نوسانات ناراحت‌کننده دریافت و تجربه می‌گردند. این افکار ممکن است به‌صورت سردرد، کشیدگی، دل درد یا زخم و جراحت بروز نمایند.

خشم، شهوت و غم یا اندوهی که در درون جسم نگه‌داشته شود، به‌راحتی تبدیل به تومور می‌گردد. به همین صورت لغزش‌ها در کنترل ذهنی یا قدرت که توسط دیگران به ما القاء می‌شود یا به عبارتی عامل بیرونی دارد می‌تواند به آرتریت روماتوئید منتج گردد. بر اساس تجربه‌ای که توسط یک استاد سنتی خوب ری کی ارائه‌شده، ری کی ممکن است بتواند به‌مرورزمان بر تمامی این گره‌های ایجادشده فائق آید و به درمان عملی آن‌ها بپردازد. ری کی با قرار دادن این گره‌ها در برابر فرکانس ارتعاشی بسیار قوی‌تر نیروی انرژی جهانی حیات، به آن‌ها نفوذ کرده و آن‌ها را می‌گشاید.

توسط روش راحتِ قرار دادن دست بر روی تمامی بدن، ری کی می‌تواند انرژی لازم و موردنیاز بدن را به آن انتقال دهد و به ما کمک کند تا بتوانیم احساسات خود را کاملاً احساس نماییم؛ درنتیجه این احساسات می‌توانند به‌راحتی از درون ذهن و بدن ما عبور نمایند بدون آنکه توقفی در آن‌ها ایجاد گردد و باعث گره‌ای شوند.
تمامی افکار کهنه و متوقف‌شده در جریان این عملکرد درمان شده، به فرکانس‌هایی بالاتر دست می‌یابند و درنتیجه قابلیت حرکت و گذشتن از ذهن و بدن را می‌یابند. ری کی به‌توسط افزایش فرکانس و ارتعاش نیروی زندگی ما، به درمان ما می‌پردازد.